heldag med mamma

Efter skolan idag så gick jag & Agnes till ett cafè som ligger vid vårdcentralen vid tunafors skolan.
Agnes mamma jobbar där och jag skulle vänta på min mamma som skulle vaccinera sig.
Vi satte oss ner, både fikade & pratade om den gamla goda tiden.
Mamma kom även och pratade med Carina & tog en kaffe.
Sedan gick hon iväg för att ta sprutan, och nästa sekund var hon här igen.
Jag & mamma tog en sväng till Mormor & Morfar, vi fikade lite till.
Efter det åkte vi och letade efter gardiner och sedan åkte vi hem.

Så idag har jag varit med mamma hela dagen.
Hon är verkligen världens bästa mamma.


Nu ska jag ta en ipren och sen lägga mig i soffan.
Min huvudvärk dödar mig.


Kommentarer
Postat av: erica

de var länge sen,känner knappt igen dej, :O



ha det så bra :)

2008-11-27 @ 20:08:58
Postat av: hannalundqvist

haha, jag har förendrats lite kanske :D

2008-11-28 @ 22:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0