rekarne smid?

Idag har har besökt st:eskil.
Jag skulle egentligen besöka hantverk, men i sista sekund ändrade jag mig till estet.
Vi fick en liten rundtur runt skolan och de berättade lite om pogrammet.
Efter besöket på eskil så fick jag mig verkligen en tankeställare.
Jag ska snart göra mitt val inför ettan. .
Jag kanske verkligen ska börja fundera på allt kring det.
Det som lockar mest just nu är rekarne skolan smid innebandy tillsammans med isabelle H.
Besöket på rekarne skolan är den 19 november har jag för mig.
Så efter det så får jag väl se ifall det är rekarne det blir.

Men nu är jag så jävla trött i hela kroppen, så jag måste sova.
Godnatt säger jag bara.

...z Z z Z z Z z Z z Z z Z Z Z Z Z Z

Kommentarer
Postat av: sibylla

smid?...! du????

2008-11-30 @ 21:26:52
Postat av: hannalundqvist

smid... du????. svar: ja, kanske de. man vet aldrig

2008-12-02 @ 20:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0