life is life.

Måndag, tisdag, onsdag. .

Vad dagarna just nu går snabbt...
Imorgon är det redan torsdag.
Min torsdag kommer se ut såhär:

Först ska jag till tandläkaren på morgonen så jag missar första lektionen som just nu är lucia träning.
Lite irriterande faktiskt. . Jag tycker verkligen att det är jätte roligt att sjunga.
Det tråkiga med Lucia träningarna är att alla är så nervösa, stela.
De kan helt enkelt inte slappna av.
Vilket gör att jag själv blir nervös, tonerna blir fel och allt låter HEMSKT.
Det kanske blir bättre efter vi övat lite mer tillsammans, jag hoppas iallfall det.
iallfall, efter tandläkarn så kommer jag till skolan.
Efter skolan ska jag träna på ASK som varje torsdag.
Sedan ska jag hem, mormor & morfar kommer nämligen till oss imorgon.
Vi ska äta ihop & sedan ska jag hoppa över min träning och istället besöka Rekarneskolan som har öppethus.
När jag sedan kommer hem därifrån ska jag färga håret och sedan krypa ner i sängen.

Det var veckor sen jag la mig tidigt, därför hare jag bestämmt mig för att lägga mig tidigt imorgon.
Jag ska verkligen försöka att inte sätta mig vid datorn.
Det kommer bli svårt, men jag ska verkligen, verkligen, verkligen försöka att klara mig utan datorn en dag.
Vi får väl se hur det går.
Nu ska jag iallfall borsta tänderna & göra mig klar för sängen. 

Godnatt allihopa !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0