min underbara helg tillsammans med världens bästa

Trött är bara förnamet till vad jag är.
Igår var vi 8-9 st hemma hos Lovisa.
Vi skulle kollat på film, men så blev det självklart inte.
Jag orkar inte berätta allt vi gjorde med det var jätte roligt iallfall.

När killarna hade dragit på natten någon gång, så gick Empa & Fanny och la sig för de skulle ha match dagen efter.
Medans jag vickan och Lovisa gick ner och bäddade åt oss där vi skulle sova.
Vi satt sedan och pratade i säkert 2 timmar, det var verkligen mysigt.
Efter allt snack så bestämmde vi oss äntligen för att sätta på en film, det blev step up 2.
Vi låg ju och småpratade litegrann under filmen.
Men i mitten av filmen kände jag att de blev så tyst, det var ingen som svarade när jag sa något.
De hade självklart somnat, så där låg jag... ensam och kollade klart på filmen.
Filmen var väl slut vid halv 5 och då somnade jag.

På söndag morgon, jag vet inte exakt vad klockan var.
Då hör jag iallfall någon prata med Lovisa.
Det är Empa som kommit ner.
Jag hör på hennes röst hur beskymrad hon låter.
Empa:
Lovisa, vad ska vi ta för bröd?
Hon var så söt, de skulle gått upp själva så vi skulle slippa gå med upp.
Lovisa som sover svarar iallfall lite halvt på frågan och sedan smyger Empa tyst upp igen.
Vi somnar om ordentligt och vaknar igen kvart i 12.
Från när vi vaknade har vi bara ätit frukos, kollat one tree hill och sedan solat.

Så nu är kl 18:20 och jag har kommit hem för en 40 min sen och nu duschat.
Jag är så trött fast jag egentligen har sovit ganksa länge.
Söndagar är verkligen en slappdag.
Resten av söndagen ska jag sitta vid datorn och bara lyssna på musik.

Har inte tagit någon bild från helgen...

Istället får ni en sommarbild, För sommar är vad jag vill ha nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0