hemma hela dagen.

hallå !


Idag ringde min väckarklocka kl 7 som vanligt.
När jag reste mig upp blev jag alldeles yr & det kändes som mitt huvud skulle sprängas.
Det var min migränn som kom och hälsade på.
Så det var bara att ta en ipren/alvedon och gå och lägga sig.
Kl 2 kommer mamma in i mitt rum och väcker mig.
Hon frågar om jag mådde bättre & det gjorde jag faktiskt.
Så jag satte mig vid mitt skrivbord & började plugga.
Efter allt plugg i 2-3 timmar så kommer Daniella över till mig en stund.
Vi kollar på tv & sitter o snackar litegran.
Daniella brottades med min hund, vilket hon tyckte var jätte roligt...
& vid 18:00 går hon till sin pappa som hon skulle fira.
Jag ska nu egetligen sätta mig och plugga vidare, men orken finns liksom inte.

* Franska redovisning
* so uppsats
* planera min egna idrottslektion

Det är väl inte sådär jätte mycket saker , men endå sjukt jobbigt!!
Min so uppsats är på ca 9-11 sidor lång och jag måste renskriva den också!

aja, får se hur det går. Ska iallfall forsätta plugga nu.


Kommentarer
Postat av: amanda

jag saknade dig i skolan hanna :(<3333333

2008-11-04 @ 22:05:12
URL: http://aeolsson.blogg.se/
Postat av: hanna

jag saknade dig med :(<333333333333333

2008-11-05 @ 23:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0