fredag-lördag

Fredag:
Gick upp som vanligt 08:30 på fredagsmorgonen.
Efter skolan cyklade jag & denise hem till denise och gjorde iordning för myskvällen som väntade oss.
Efter drygt 1 timme så kommer våra kära gäster : Matilda & fanny.
Vi chillade ett tag och sedan bar det av till tunapark där Denise köpte ett par skor.
När vi sedan kom hem runt halv 6? , så började vi göra i ordning maten lite smått.
Vid 8 var det tacos som  var bland de godaste jag ätit på väldigt länge!!!!
Vi skrattade, pratade och hade det väldigt trevligt under middagen.
Resten av kvällen spelade vi Buzz och hade det kul.
Det var längesen jag skrattade så mycket som den kvällen.
 Så jag passar på att tacka mina vänner för den sjukt trevliga kvällen igår.


Lördag:
Fanny sov över hos mig inatt vilket hon gör ikväll med.
Vi har gått på stan & fikat. Efter det gick vi hem till Denise och hämtade min So-pärm som jag hade glömt igår.
Vi tog lite häfitga bilder och sedan promenerade jag & Fanny hem.
Nu ska jag snart äta och sen ska jag träffa Fanny igen.
Ikväll ska jag vara med Fanny, Hanna, Linus, Ludwig, Daniel & Simon.
Men nu ska jag gå & äta så jag kan träffa min bästevän sen.


Kommentarer
Postat av: anna

fin blogg hanna! ;)

2008-09-20 @ 17:28:02
URL: http://anderssona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0