helg

fredag: spicy med agnes cecilia amanda och cecilia, vi sov över och hade de jätte trevligt.
lördag: gick upp vid halv 11 och käkade frukost, vid 12 blev jag hämtad o vi skjussade hem amanda, sedan åkte vi tll min samling vid mio möbler.
Matchen gick bra, men vi vann endå inte.
åkte sedan hem och sen fick jag skjuss till Hannab, där elin och fanny var.
Vi lagade tacos och hade de mys, sedan kom ludwig o simon.
Och lite senare endå bonna och nille bara en stund.
Vi sjöng singstar hela kvällen.
Under natten fick jag feber och blev jätte dålig så jag sa godnatt till alla och gick o la mig.
söndag: bara tagit det lungt och käkat spicy med min mamma & syster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0