Då har man inte sovit på 4 nätter då!

Jag har inte sovit på 4 nätter, jag ligger vaken om nätterna och kan inte sova.
Blir yr och illamående, får huvudvärk och har mensvärk. Kan de bli bättre?

Jag har ju varit hemma nu ett bra tag, och igår kväll så mådde jag faktiskt bra så jag tänkte att jag skulle göra något på kvällen. så igår träffade jag fanny linkan och linus hemma hos matte.
Kl var 04:15 tror jag när vi rörde oss hemmåt till mig jag och Fampan.
När jag kommer hem så mår jag piss igen, men framsteg! jag somnade, fast bara till klockan halv 8..
Sen duschade jag och la mig igen, och vaknade kl 11. kändes skönt!
Men på morgonen så mådde jag fortfarande dåligt så Fampan och jag käkade frukost och sen gick hon hem efter ett tag.
Jag la mig på balkongen med ett täcke & kudde och bara sov..
Jag gick sedan in ioch la mig i sängen och sov till kl var halv 5 då elin ringde och väckte mig.

Nu börjar jag må bättre igen men jag vete fan om jag kan göra något ikväll. Grymt triiiiiiiiiist eftersom de är lördag och början på lovet är nu..
Tänk om jag mår pisss hela looooooooooooooovet, kommmmer helt klart att dö då.

Ikväll skulle vi kankse på fest men blir nog inget för mig.. Om jag mår bättre får jag väl se vad som sker, hoppas på det iallfall.

Nu ska jag lägga mig ute på balkongen igen, fast med tjocka kläder på också. Solen skiner inte längre..
aja, hoppas alla ni andra får en trevlig kväll.
Speciellt agnes och tjejerna som jag egentligen skulle äta med på ming, men mitt sjukhelvete förstör ju.
Pisssar på ganska så mycket just nu, blir riktigt besviken på mig att jag måste bli sjuk just nu..



Kommentarer
Postat av: eeeelin

love the bild<3

2009-04-05 @ 20:23:45
URL: http://elinwahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0