DON'T CRY BABY, JUST DON'T..

Hallå alla mina kära läsare ( typ 1 ).. hah
En sjuk period för mig, eller vänta nu.. De är alltid den perioden, är sjuk hela tiden. Alltid något fel på mig, WHY!!?
Jag var iallfall på vårdcentralen idag, fick örondroppar och även antibiotika, så nu blir livet kankse grejt snart igen?
Efter de gick jag hem och sov någon timme för sömn på natten får jag inte mycket, ligger och vrider & vänder, men nej.. aldrig blir de bekvämt nog för att somna.
Klockan var väl 3 cirukus när jag kom till stan och mötte upp barris. Vi gick på stan, jag köpte hårfärg så snart är de farväl till min söta utväxt.
Barris köpte två linnen från gina, skit söta och sen gick vi och köpte varsin milkshake och sedan gick vi bort till sporthallen och mötte empa.
Hon tränade när vi kom så vi satte oss och kollade på. Fick träffa älsklings Daniel också, puss på honom.
Barret the bear hämtade upp hanna på the master bike och sen var de bara jag och Empa kvar.
Vi satt i sporthallen i 1 timme och sen hämtade mamma upp mig matilda och victoria så vi kunde åka till föreningens avslutning.
När vi kom till vilsta hallen så kommer vi på att de var i ellfolk våran avslutning var, men de var ju jätte lugnt.
De var bara precis tvärtimot hållet, mamma skulle på cirkus med malin (lillasyster) och  våran avslutning hade börjat..
Oj vad vi körde, gasen i botten och vi var framme på en sekund.. Nej så bra var de faktiskt inte, mamma körde otroligt långsamt genom hela stan och avslutningen var igång när vi kom.
Alla var finklädda och sminkade också, alla förutom jag.. Jag körde på oborstat hår och mjukis, men det funkar de också!
Efter ett fint tal och prisutdelning till alla lagen var de dags för fika, bullar och päronsaft, mums..
Följde med till Isabelle (bellan) hammarsten ett tag efter avslutningen, Sedan gjorde vi sällskap på bussen till stan och sen bytte jag hem..
Får ett samtal på bussen så jag hann bara hem och hämta cykeln och sen cykla raka vägen hem till elin där hanna barris var..Elin hade gjort mat åt mig eftersom jag inte hunnit ätit något, galllie.
Vi snackade och hade de mys, sen vid halv 10 drog jag mig hemmåt. En otroligt händelserik dag, men inte bra för kroppen eftersom jag är sick sick sick..


Nu har jag duschat av mig och är lite mer klar för sängen.
Men är fruktansvärt stressad, har så jävla mycket plugg och skit..
Imorgon måste jag till skolan, har np i engelska muntligt och spexfoto. GO HIPPIES!
vad ska jag ha på mig?
nej, jag skulle kunna dö just nu känns de som, blir för mycket och de klara jag inte av, kill me..

bye bye bye


skänker en tanke till markus i italien, hoppas du har de gött!

Kommentarer
Postat av: eeeeeelin

din sötis.. synd att du typ gillar minbror mer än mig, sånt man får ta</3

2009-04-22 @ 22:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0