LIFE IS WONDERFUL

jajaja, nu ska jag klaga på mig själv igen, jag har varit kass på att skriva under lovet, men mycket har hänt och tiden har inte räckt till. I'm sorry my dear friends..
Men under lovet har jag njutit fullt ut, haft lite bad times under tiden dock men de är ju så livet är, hårt.
Tove och elin har jag suttit ihop med under lovet, jag saknar min och elins veckor.. kollar på bilderna och jag kan börja gråta direkt.
Vad har jag inte gjort under lovet? det är ju den stora frågan.
Tiden har gått alldeles för snabbt och jag vill inte börja skolan igen, jag dör.. helt seriöst
Men mitt lov har varit grymt och vädret på topp tycker jag.

Idag har jag tove och elin sovit ute på altanen, vi somnade alla 3 i den jätte varma solen som gjort mig till tomat.
Vi låg ute hela dagen döda, för död är vad jag är just nu..
Lite senare cyklade jag och mötte upp vickan, vi åt kebab bara vi två och snackade, kunde inte blivit mysigare.
Åkte hem efter, för jag mådde inte så bra och somnade direkt.
Skulle hem till Elin och träffa louise som varit i sälen hela lovet, och även tove ludwig simon och daniel, mina älsklingar.
Men jag har haft bättre dagar och mått bättre så blir hemma hela kvälllen.
Jag ska nog sova igen om jag kan det, annars ska jag bara ligga framför datorn hela jävla kvälllen.
Piss att de är sista kvällen innan lovet är slut och jag kan itne göra något, fuck this shit.
Men nje, nu ska jag inte klaga, life is wonderful, right?

Hoppas elin skickar bilder till mig så jag kan gråta när jag ser lite bilder på henne, miss her allot


Kommentarer
Postat av: elin din bästa

din lilla gullrumpa, pusspårej, fan vi måste ses imorgon eller någeee!

2009-04-13 @ 23:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0