p-p-partey

Fredag, då bjöds de på fest hos Emelie lundberg..
Mycket roligt och blandat folk må jag säga, och kul var de tills de tog slut.
Då gick jag felicia och en massa grabbs hem till felicia, på vägen möttes vi av hinder och jag som gick med en sko klarade mig endå hela vägen fram..
Vi sov kvar hos felicia, men sova kan jag dock inte påstå att jag gjorde.
Runt kl 8 på morgonen traskade jag hem till mig, och sov sedan 2 timmar m^
men inte lätt att sova när lilla E ringer mig 11 gånger och skickar 69 sms till mig..

Gay
bög
blomma
yougert
du är bäst
jag älskar dig
wake up
osv osv...

små sms skickade hon i ca 30 min för att väcka mig, och om hon lyckades med de!
Jag tog de lugnt på dagen och vid halv 5 åkte jag tove vickan och elin till tunavallen och glodde lite fotboll.
Träffade även mycket roligt folk där men vickan óch jag orkade inte kolla mer så vi tog en promenad först till vickan och sedan hem till mig där vi gjorde makaroner och korv.
Linus kom även hit och gjorde oss sällskap, myyyyyyyyyys
Efter ett tag så hämtade vi fanny och tove, dom hade en riktigt fin present till mig.. En bh i min storlek, dock hade dom hittat den i busken. Men jag tackar endå och tar emot den.
På färden så tänker vi kasta ut den genom fönstret till någon/några.. Jag kan inte berätta vad som hände, men pinsamt  var det, tro mig..
Linus skjusade oss till elin och sedan drog han, vi gick in. ut och iväg..
vi tog en promenad till stålfors festen där vi träffade filip och alex, sen gick vi hem till vickan några minuter..
sen tillbaka till stålfors där vi träffade danne och en väldigt trevlig aspackad full tjej, kan vara de roligaste på länge att se..
tove och jag gick sen hem till mig och somnade innan kl blev 1.. vi vaknade halv 11 och nu är jag utvillad till max,.
En promenad med tove blir fint, alldeles underbart!

så puss på vädret och hejpa!


hejdå markus som åker till italien, kommer bli lite tomt :(


Kommentarer
Postat av: eeeeeelin

hhhahahhaha fan vad gullig du e

2009-04-19 @ 19:48:39
Postat av: fanny

hahaha bhn ! (L)

2009-04-25 @ 00:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0