glappet

Jag och fanny var och solade på rix video, vi tar en skön promenad hem och när vi kommer in till Fanny upptäcker jag att min mobil inte är kvar i fickan!!? jag springer tillbaka till rix video och kollar hela tiden på marken efter mobilen. Mobilen fanns inte på marken och inte på rix video.. Jag går långsamt och ledsen påväg mot fanny igen, helt plötsligt kommer de en bil som sladdar om mot mig. De var Fanny & hennes bror och fanny har mobilen i handen. En kille som hette Rikard hade hittat den vid en parkering och fanny hade ringt precis när han hittade den. Jag har sjukt tur känner jag idag, kankse för de är julafton imorgon?  tack iaf

 

Vi är just nu hos mig, har varit de ett tag. Vi kollar glappet, eller rättare sagt kollar jag på glappet. Fanny är och träffar kärleken sin. Men medans hon träffar sin passar jag på att ringa min älskling Ellan. Hon är i Falun och steker. miss u


''Min våta är strumpa''

och ja fampan, du misssar de nu..


Kommentarer
Postat av: Anonym

du e kingsize hannie

2009-12-24 @ 00:04:27
URL: http://elinwahlstrom.blogg.se/
Postat av: fanny

"ska jag gå ut och känna på tjejerna och jämnföra eller?"

"varför inte?" hahahahah love u min julegris

2009-12-24 @ 01:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0