lagfoto nudååå

Imorse var de smid tester, de gick väl helt okej tycker jag. Efter testerna gick jag & Felle hem till henne. Vi duschade och hade en romantisk middag för två, eller? njaa.. vi stressade lite lätt och fick sen gå till bussen. Skolan idag var seg, och imorgon blire ännu värre..

nu ska jag ta lagfoto och sedan ska jag till sporthallen o träffa min älskling empa, ska sleepa hos henne inatt som sagt. ska bli mys som vanligt!

de var väl allt för mig denna gång, så stop på en gång
nu jag lagfoto ska ta, bäst att jag blir bra för annars kan ni dra
när humöret slår om så är de inte direkt någon sång
på bra humör jag blir på en gång, när jag ser mina tjejer på en stång
hem snart till min favorit tjej jag ska, hoppas hon hare så bra
nu ska jag rusa för bilen går, och min tränare väntar ej för han har kalla tår
puss och kram skumbanan


jag är misslyckad på rim, sorgligt faktskt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0