HUVUDVÄRK

Den här jävla huvudvärken som jag har ständigt, den förstör fan mitt liv.
Igår kväll fick jag migrän och fick därför komma senare till skolan imorse.
Och idag på kvällen får jag huvudvärk, så jag somnade till varm som en stekpanna i soffan, och vaknade 1,5 timme efter.. Är min huvudvärk borta? nej det är den såklart inte..
så nu ska jag ta ett bad och hoppas på att dne förvinner, för annars så kommer jag inte kunna sova mycket inatt.
Men förutom att klaga på min cp huvudvärk så kan jag nämna att jag och daniella var och tränade idag, mycket duktiga var vi.
Vi träffade även tvillingarna, blickarna möttes med bägge två och jag typ dog.
Imorgon ska vi träna igen, grymma vi är ellish. hahaha
nej hörni, ni ska jag ta mig ett bad



ha det så bra/ h

Kommentarer
Postat av: Daniella

Helt rätt ordval Hanna, vi dog.

2009-02-10 @ 22:41:53
URL: http://hellbergdaniella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0