redan onsdag

Den här veckan har gått fruktansvärt fort endå. visst har vissa skoldagar varit sega då och då, men det är redan onsdag?!
Imorgon är det Torsdag vilket betyder nationellt prov i svenska, 180 min..
Jag är inte nervös längre, det visade sig inte vara så farligt som jag hade föreställt mig det hela.
Visst kommer de saker jag tycker är svåra, men jag ger inte upp då utan jag får helt eneklt bara tänka till ordentligt men ge upp, nej du de tänker jag inte göra.

merdå? hmm...

Mina veckodagar består fortfarande mest av skolan, plugg och träningar..

Igår kom faktiskt Fanny hit på kvällen efter min träning, vi kollade på film.. GLAPPET SÅKLART!
Lika rolig som vanlig hade vi.. Men min humor kan jag endast dela med Fanny.


''tänk ni bara, jag vill snacka''
 
hahahah, riktigt riktigt riktigt tokigt kul var de, endast fanny som fattar nu.
Nej nu ska jag sova, har ju faktiskt nationella imorgon.

Seya later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0