seg start på helgen

igår var de en riktigt seg fredag, hade iallfall trevligt sällskap.
Idag vaknade jag runt halv 11 och åt frukost osv i lugn och ro.
Nu vid 13:30 ringde Louise till mig och vi ska snart bege oss mot stan..
Senare ska vi antagligen till Tove och sjunga singstar, bara hon kommer hem någon gång.
vickan ska också med hoppas jag, för alla andra tjejer är borta today.

Jag hatar och bara sitta hemma på dagarna på helgen för att vänta på kvällen där något roligt alltid väntar en.
Så därför planerade jag och Louise att göra något tillsammans.
Hopppas min lördag kommer bli riktigt braa, ni får höra mer sen.

Nu ska jag sätta på mig ett par Jeans och sen börja röra mig mot stan.


empa kör med en riktigt häftig pose, hehe

Kommentarer
Postat av: empa

häftig tjej!

2009-02-08 @ 12:41:00
Postat av: hannalunkan

haha självklart, de är ju dig vi talar om:)

2009-02-08 @ 19:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0