träning

Jag kanske inte har berättat så mycket om min träningsmånad som jag har tillsammans med Daniella.
Vi har köpt en månadskort på World class, vi ska alltså försöka träna i en hel månad..
Jag som även har andra aktiviteter på vardagarna/helger gör att jag kan bli lite lat ibland när de gäller träningen på world class. Men endå så har jag inte bangat en enda gång. Vi började träna för 2 veckor sen, och har då 2 veckor kvar av denna tränigsmånad.
I vanliga fall tränar jag 4 gånger i veckan, och det finns folk runt omkring mig som tränar betydligt mycket mer, så jag ska inte klaga direkt, men man blir stolt när man klarar av detta, för kroppen är inte van vid allt slit som man kör nu..
Så mina veckor ser ut såhär.
mån- world class ca 14:00-15:30, innebandy 19:30-21:00
tis- world class ca 2 timmar
ons- world class ca 1,5 timme (alterniativ, spinning eller gym)
tor- ask 13:45-15:00 innebandy 19:00-20:30
fre- dans 16:30-17:30
lör-match
sön- world class ca 1,5 timma.

jag vet inte riktigt vad ni nu tycker, men jag tycker det är väldigt mycket!
Och jag vet också att det inte är bra att träna för mycket, kroppen behöver vila också.
Men jag tänker köra på nu de sista två veckorna, vara riktigt stark och klara av det.
Efter denna månad kommer jag vara stolt, riktigt stolt över både mig och Daniella.
Daniella kör på hårt fast sin träningsvärk (mest i magen) haha, hon är gryyym om jag själv får säga det.
nej du Daniella, vi bara KÖÖÖÖÖÖÖR nu.


oj, klockan är mycket och min träning börjar snart, bäst och skynda på med skydd osv.
ha de göttt and i be back / h.


Kommentarer
Postat av: eeeliin

jag håller med, riktigt bra hannie:)

2009-02-02 @ 22:09:03
URL: http://elinwahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0