vad ska man säga?

Man får tänka sig för innan man handlar..

va, vadå? vad ska man handla för något?

nej, jag menar en handling, innan man gör något dumt, man får tänka sig för.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

vi håller just nu på med ekvationer och algebra i skolan.

vad är M-värdet?

vadå M-värdet? det finns ju bara X & Y ?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Min syster säger att jag är allmänbildad, vad är allmänbildad föresten?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

vi sitter och ska börja skriva nationellaprov i svenska då en person, nämner inga namn plötsligt säger.

Vi ska ju fylla i komun, men är det Eskilstuna vi bor i?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Låter helt sjukt nu, men en av våra lärare frågade faktiskt en kille från min klass om han och hans tjej från paralell klassen vad dom gjorde i soffan.

Satt du och ****** i soffan i studiehallen igår?

japp, det gjorde vi. vadåra?

sög hon av dig?

Va, men nej!!?

Hon går därifrån och dagen efter så säger ´killen ur min klass..

men endå, det står ju inte på reglerna att man inte får?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-Är det där en isbjörn?

- nej, det är en hjort?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


vad är en jude?

aha, men vad är judendomen då?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

JAG FUNDERAR OCH TÄNKER, MEN HJÄRNSLÄPP ÄR VAD JAG HAR FÅTT...
DOM SOM GÅR I MIN KLASS SÄGER SAKER VARENDA DAG, MÅSTE BARA LÄRA MIG KOMMA IHÅG,
IMORGON KOMMER DET EN LISTA PÅ VAD FOLK FRÅN KLASSEN SÄGER, SÅ JÄVLA KUL ÄR DET..
MEN JÄTTA BRA HANNA, FÅ HJÄRNSLÄPP NU, FÅ DET..

NEJ HÖRNI, SOM SAGT, IMORGON SÅ SKA JAG FÖRSÖKA SKRIVA UPP LITE BÄTTRE. FÖR ROLIGT ÄR DET FAKTISKT.


Kommentarer
Postat av: fridaaa

hahaha vad var det för lärare som sa så?:P

2009-02-27 @ 18:31:41
URL: http://fridanystedt.blogg.se/
Postat av: eeeelin

haha, det var tess -:D

2009-02-27 @ 22:11:02
URL: http://elinwahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0