10<3

När jag tänker på alla minnen som vi har tillsammans så blir jag glad, när jag tänker på hur många fler minnen vi kommer få tillsammans blir jag överlycklig. Det finns inga andra 9 tjejer i världen som jag helldre skulle dela allt med än er. Ni är bäst, ni är allt. 
Hur kan man vara så bra som ni är?
Inga ord i världen kan förklara hur bra ni är, eller hur mycket jag tycker om er.
Utan er skulle ingenting fungera, utan er skulle ingen lust finnas kvar, ni är och kommer alltid att vara mina bästavänner.
9 speciella tjejer som ni är, underbara är ni varenda en av er.
Är det inte ganska sjukt hur 10 tjejer kan komma varandra så nära och bli så fästa vid varandra?
Det kommer aldrig bli några andra än vi 10 . Det kommer aldrig bli varken fler eller färre för det är såhär det ska vara.
Tove Andersson, Emelie Bäckström, Lovisa Larsson, Felicia Karlsson, Louise Haavisto, Victoria Lindqvist, Elin Wahlström, Hanna Barrögård, Fanny Ekström och Hanna Lundqvist.

Ett stort tack till er tjejer för att ni finns.
Ni vet att ni är bäst och att jag älskar er mest.

BIG HEART TO YOU GUYS



Kommentarer
Postat av: eeeelin

BÄÄSTA NÅNSIN, FYFAN VAD JAG ÄLSKAR OSS

2009-03-05 @ 22:36:58
URL: http://elinwahlstrom.blogg.se/
Postat av: fanny

the worlds greatest

2009-03-06 @ 21:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0