FAN OCKSÅ!

Igår innan Elin och jag skulle sova så fick vi båda något slags ryck och blev helt cp.
Tillslut fick jag ett ordentligt skrattanfall, trodde jag skulle dö för så mycket skrattade jag.
Vi somnade iallfall tillslut, och inte alls sent!
På natten så vaknar jag av att jag är jätte varm, välkommen febern!
Jag somnade iallfall om och kvart över 7 så är jag uppe igen och gör Elin sällskap när hon äter frukost.
När hon åkt till skolan så lägger jag mig och somnar om igen, så idag har jag mest sovit och kollat film.

På kvällen nu när jag mådde lite bättre så åkte jag och mamma till spicy hot.
Och nu sitter jag här i min ensamhet, elin sover nämligen hemma inatt eftersom jag är sjuk så jag inte smittar henne...
Hoppas kunna orka följa med till badhuset imorgon, men tveksamt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0