MÅNDAG

vilken morgon, usch... Jag ville bara ligga kvar i sängen, och det ville elin med.
Men vi tog oss upp och kom iväg till skolan iallfall, lite sen dock.
Matte, idrott, musik, b-språk och sedan lunch, efter de var det dags för so och sedan var det slut på min skoldag.
Jag tog bussen till stan och mötte Hanna, vi fikade och sedan kom Empa, Vickan & Lovisa.
Hanna drog och vi satt kvar och snackade ett tag, efter drt tog jsg bussen hem.
Min syster klippte min lugg litegrann och efter de så somnade jag tills de var dags för träning.
Efter min hemska träning som en viss person förstörde så åkte jag hem till Elin där jag fick ett varmt välkomnande.
Vi duschade åt och sedan nu ska vi sova, elin är duktig och pluggar!

nej godnatt säger jag bara nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0