myskväll med linus & elin

idag mår jag väll egentligen inte så jätte bra, är sjuk, men endå så tar jag det inte lugnt.
Jag kom hem till elin vid halv 8 då vi satt och pratade ett tag, puss på henne!,
vi mötte sedan fanny och gick mot konsum, om det blev mycket köpt där.. elin köpte hela affären"
Linus kom såklart också, han hänger alltid med oss, our best friend
Nu har vi ätit och kollat på film, riktigt mysigt har vi, vi får väl se vad som sker nu..
klockan börjar bli mycket men inget stoppar oss, elin packar saker tills imorgon när hon ska till romme och röja i pistarna.

nej, inge mer ´och skriva.. hejpa




Kommentarer
Postat av: eeeelin

du e bäst min älskling <3<3< :) puss på dig <3<<3<3<3<33 :)hehe (L)(L) <3<3<3<3

2009-03-15 @ 09:35:49
URL: http://elinwahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0