sleep tight

Har varit usel på att skriva nu på sistonde, har varken haft ork eller tid.
På sista tiden har jag varit duktig på att komma i säng itid, men inte ikväll.
Min dag har varit helt okej, faktiskt lite bättre än så.
Jag kom senare till skolan och hade två lektioner, sedan åkte jag och amanda ner till ask och tränade ett styrkepass tillsammans med Peter. Efter det kom mamma och hämtade mig så åkte vi ut till min mormor och morfar där vi åt god mat och bara umgicks. Sedan var det dags för träning igen, det gick riktigt bra och var roligt. Fick även träffa isabelle vilket gjorde mig glad, har saknat henne.
När jag kom hem så duschade jag och tog en kvällsmacka, sedan var det plugg som gällde.
Fick en hel del gjort och efter det blev det datorn, så känns skönt nu.

Nu är klockan runt halv 12 och jag borde egentligen sova, hela jag är helt slut..

Felicia ''brunnnnnnnnnnnnnniiiiiiis''  Hellqvist är fortfarande vaken och därför sitter jag kvar här.
Vi har en deal, en väldigt bra sådan och jag hoppas verkligen hon håller den!
hon gör mina skoldagar väldigt bra, tack.

Föresten så skämde jag ut mig totalt på bussen idag, mer än så behöver ingen av er veta...



''hej jag heter davve och jag är nighalava och jag gillar anus, nu ska jag hälsa på en snippppppa , abrurururur''

''
molle, du springer runt i mina tankar, mitt hjärta bara bara bankar, molle molle molle molle molle''

ingen av er kommer förstå vad som egentligen menas med dessa menningar,
David & cissi förstår den första,, och amanda & rebecca den andra.
inga fler behöver veta, ni kan bara undra!!!


ja hörni, finns mycket fel med denna bild, många anledningar till varför jag inte borde lägga upp den.
men min hand ser så tjock och söt ut så varför inte tänker jag?


Kommentarer
Postat av: felicia

åååh min solstråle, skolan <3 och vadå brun, jag är inte brunare än någon annan som kommer från afrikas skogar? :O

2009-03-26 @ 23:43:25
URL: http://neverlost.blogg.se/
Postat av: hanna

<3<3<3, och du är brun som bajs!

2009-03-28 @ 19:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0