TRÖTT!

trött!! om jag är..
Jag sover fortfarande hos elin, har gjort de sen i söndags.
Fan vad mysigt vi har det, känner mig som en i familjen.

Igår drog limpan vid 12 tiden, när han drog somnade jag typ direkt.
På morgonen vaknade jag upp och ingen var hemma förutom Emil som sov.
Markus och Elin hade dragit till romme, väldigt tyst vare när jag satt där och drack mitt glas juice.
jag tog bussen vid 8 men missade den på stan, så kom försent som vanligt...
Skolan sög också som vanligt och efter skolan så ligger jag här i soffan hemma hos mig, ska bara packa lite nya saker och sedan går jag hem till Elin igen.
Ikväll ska vi chilla tillsammans med ludwig och danne, men även några av tjejerna kommer senare efter guifmatchen!
Hoppas på en bra kväll, puss


Kommentarer
Postat av: eeeelin

fett fin bild hanna :):):) åh du e så bra <3333<3333 :):)

2009-03-15 @ 09:36:18
URL: http://elinwahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0