!

hanna du e så enkel att läsa, eller så känner jag väl dig på tok för bra :)
kan nog tala för både hanna och mig och säga att valborg var helt okej grymt
just nu leker livet precis som det ska, mina föräldrar och resten av killarna spelar eller kiikar på match, och jag sitter här alone. snart kommer ju hanna och felicia! får faktiskt se vad som sker ikväll, hoppas på något riktigt jävligt roligt trotts att orken säkert inte kommer räcka till. men de blir vad man gör det till, och de ska bli bra som fan. pusssi

du e grym, glöm ej de
/din bästa elin

elin är bäst / hanna

Kommentarer
Postat av: Mirry

Anmäl din snygga blogg till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning!



www.arntyochmirry.se

2009-05-11 @ 19:09:54
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0