HUNDJÄVEL

bara jag som är hemma, jag gör iordning tacos och sätter mig i vardagsrummet för att äta. Går och lämnar tallriken när jag är klar och sätter mig i soffan igen.Telfonen ringer och jag ska springa o svara, de var mamma som kollade så allt var lungt. Jag kommer tillbaka till vardagsrummet och min telefon ligger söndertuggad på golvet, vad fan har hänt!? jooo min mammas hundvalp äckel har tuggat sönder min telefon, jävla piss hund skulle kunna skjuta den just nu. Har ingen extra telefon helller såp kan inte koollla om mitt sim-kort är sönder men är de så att de är de kommmmer mitt liv bli dött ett tag. Jag säger hejdå till livet just nu, så känner jag! inget går som jag vill att de ska gå. nej usch fy och bläääääääääääääääääääääääääääääääää



förlåt men har damp just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0