vad säger du unge!?

Mamma hade stått óch lagat någon köttgryta i över 1 timme och hon var så glad över att jag & Elin tyckte de var gott när vi satte oss till bords. Min lillasyster hade inte kommit än för hon var på sitt rum, när hon tillslut kommer och sätter sig så börjar hon tjaffsa och jag märkte på en gång att idag har inte Malin vaknat på rätt sida..

Malin: Vad äckligt!!

Mamma: Du kan väl smaka åtminstonde Malin, du kankse tycker om de, tjejerna tyckte de var jätte gott.

Malin: Men nu har jag redan bestämt mig för att de ska vara äckligt så vill inte ens smaka,jag vill gå in på rummet igen och leka med Jasmine




Malin vägrar att ens smaka och vi andra sitter vid bordet som vanligt, jag får för mig att Malin inte får lämna bordet och när de andra går så blir hon bara tjurigare och tjurigare. Snäll som alla vet att jag är sitter och äter så långsamt jag bara kan. Jag berättar för mamma som står i köket om hur god maten var och jag funderar på att äta ett stort lass till, Malin som sitter bak och fram nu vänder sig blixt snabbt mot mig och kollar med stora ögon. Hon gav mig en djup och tung suck och fortsatte tjura.. när hon äntligen fått gått från bordet så går hon in på sitt rum. Jag kommer ut i hallen och ska hämta en mössa då hon står där, hon puttar till mig.

Hanna: Men rolig, FANCYPANTS (stavas de så?) hahaha


Malin:
Fuck you


Hanna: men vad säger du!? vet du ens vad de betyder!?

Malin: FITTTTAAAA!

Hon vänder sig om och går in på rummet, jag stod där tyst och jätte förvånad över vad hon just sagt. Har aldrig hört henne säga något sånt förut. SKUMT..


Kommentarer
Postat av: emelie

hahaha alltså malin, så jävla gullig

2009-11-03 @ 21:05:52
URL: http://eemelievictoria.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahaha skönaste ungen:D

2009-11-03 @ 22:02:03
URL: http://fridamatildajosefine.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0