Onsdag

Träningen igår gick inte bra alls, berodde dels på min nya klubba men mest berodde de på mig.
Efter träningen stannade jag & Malin kvar och sköt litegrann, när jag sedan kom hem duschade & åt jag. Fick sen ringa till min kära Louise som åkt till Rom nu, kommer sakna henne sjukligt mycket. Jag satte på en film och somnade innan 12. De är inte okej att vara så trött, inte okej alls..

Idag vaknade jag vid 11 tiden och gjorde mig klar till Carino spa dit mamma tog med mig och min syster på. De var riktigt mysigt faktiskt, tack mamma!
Nu har jag kommit hem och ringt mina tjejer, ikväll åker vi antagligen hem till Lander.


Nu ska jag antingen köpa en pizza eller steka korv med bröd, vad blireeee?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0