Victoria Lindqvist

Nu ska jag lägga mig i sängen och sova. Men innan de måste lite bilder på Vickan komma med på bloggen.


''Den bästa stunden i livet var då jag träffade dig
Den sorgligaste stunden i livet var då du beslutade dig för att lämna oss''





Linus student, de var minnen de



Kvällarna hos Lovisa och dom njöt man av, här badar de andra medans jag och Vickan tar lite bilder.




Vi hade många mysiga kvällar hos Empa i kjula. GILLAR DIG



Tjejerna Firade mig Lovisa och Fanny lite väl sent, men bättre sent än aldrig. Tack för allt




mysiga och trevliga stunder hemma hos elin, den här dagen glömmer jag aldrig victoria



Sovit i kjula samma dag och vi åkte vidare till louise i skiftinge för att grilla. Du var så glad då

¨




Sista bilden som togs tillsammans. (nästan alla tjejer förutom hanna, lovisa feelle. Veckan efter lämnar du oss..
Jag finner inga ord för saknaden av dig Vickan, ingen kommer bli som förut utan dig.
Du vet att vi tjejer älskade dig så mycket, de gör vi alltid! 10 tjejer för all tid.
Jag önskar du vore här, mer än någonsin. Du är bäst och föralltid älskad min ängel




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0