tjock och lycklig?



vill först och främst tacka fanny och empa för igår, ni är kungar!!

Avslutningen idag var underhållande som vanligt när smidare är i farten. En stor kram till Elias som var så duktig och sjöng samnt spelade så fiiiint!! Efter det har jag och bellan ätit och legat framför tv hela dagen lång, så sjukt skönt och behövligt måste jag säga. Nu väntar jag och bellan på att Peder ska komma med lite thaimat och efter det bär det av mot anton. Jag ska ta hand om alla mina fulla vänner ikväll för känner att jag inte borde dricka just nu. Men jo kvällen kommer bli bra hoppas jag.


PEACE


ja såhär ser man ut efter att ha legat och glott på dumburken för mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0