You Don't know what you hot until you missing it allot

Har börjat lyssna på gamla låtar. Vissa låtar är från sommaren 08-10, fy tusan vilka bra minnen! Nu efter att ha myst med mamma och ätit lite gott ligger jag i sängen och funderar litegrann. Tankar som hur matteprovet ska gå imorgon? Har ju förtusan inte pluggat så mycket som jag skulle behöva. Imorgon ska jag träffa tovan som åker till Stockholm ett par dagar. Efter det går nog Empa och jag en till mig och myser. Nämligen sista dagen innan vi får lov, wiiiihoooo säger jag bara! Jag och Empa kanske gör huvudstaden osäker också ons-tors, hoppas. Ne sov dags men innan det måste jag bara tacka för att jag har så bra vänner, all min kärlek till er! GODNATT, PEACE OCH FU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0