jävla snö

Först var vi i Alex, simpa, emil, kalle och landers lägenhet. Det var skoj så länge det varade. Brandlarmet gick igång och vi gick mot stan. Jag och Louise tog en sväng till Simon Aulen där våra gullisar var. Vid 2 tiden åkte vi mot slagsta för att släppa av Lalle och hammar. Tror ni inte att vi fastnar i alla jävla snö och bilen vägrar röra sig!? Jag och louise gick in medans killarna fick försöka få loss bilen. Det var ju ganska omöjligt så vid halv 6 tiden kom Hammar och Philip in och då hade bilen fortfarande inte rört sig. Vi sov kvar hos Hammar och det var mys, jag fick sova på en liten madrass medans de andra sov i sängen.. Klockan 8 ringde klockan för Philip skulle upp, Hans pappa fick komma och hjälpa till och vid 10 tiden fick de loss bilen. Men då vill vi inte åka från hammar för hans föräldrar kommer hem med färskt bröd, jätte gulliga. Vi åt lite frukost och sen gick vi in och la oss igen. Och trots att jag har sovit med en tjockjacka plus vindjacka över och två par byxor, mössa, filt och täcke så  har jag frysit som en isbit.

Nu är jag iaf äntligen hemma, jag ska duscha och sen möta tove på tågstationen. Stackaren, hennes tåg är 2 timmar försenat. Ikväll är det guif match, blir ju suveränt.

Pusss på Louise Lalle Hammar och Philip


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0