spotify

Tack oscar för du kirrade åt mig och tack ellan för låtarna, de behövdes. Har snott empas en bra tid nu och när hon är inne så loggar jag in bara för att reta henne, stackaren. Men nu slipper hon det så chansar på att hon är happy.

Har väl inte så mycket att säga, längtar till helgen. Imorgon blir de tacogratäng med tovan, lördag blire match och efter de party med smid 1orna. På söndag är de alla hjärtans dag, Carl ska laga en romantisk middag på mig, de blir soppa från min navel och till efterätt blire grädde som han slickar bort från mig, elleer?
haha nej men på riktigt nu, hoppas något mys händer. Tillbringar väl den dagen med mina älskade tjejer.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0