lördag

Var nog den mysigaste fredagen på länge igår. Jag Empa och Fanny handlade tacos på ica. Grejen var ju att när vi packat i kassarna upptäcker jag att vi faktiskt glömt köpa köttfärsen, och hur smart är de på en skala när de är köttfärsen som är själva tacosen..Iallafall så fick vi skjus av robban hem till Fanny, tack så mycket robert!
Vi ställde oss i köket på en gång och började med maten, när de äntligen var färdigt så åt vi och pratade hur länge som helst. Efter de så gick vi och bubblade, de var nog de mysigaste på hela kvällen. Vi bara låg där och lyssnade på musik och pratade i flera timmar. På natten sen följde tjejerna med mig hem, mina hjältar helt klart!
Tack för kvällen säger jag bara för den var bäst


Nu idag ska jag träffa helena och anta, vi ska kolla min match och även gökstens. Efter de drar vi vidare hem till mig. Efter de får vi se vad som händer, hoppas att emelie och louise använder med lite fiesta men de återstår att se.

För övrigt är allt ganska bra just nu i livet. Med min kropp är de dessvärre minde bra, hur kan de vara så mycket fel på mig är den stora frågan. Hoppas bli bättre så jag kan börja träna på tisdag igen.

Lycka till idag tjejer, de luktar vinst här hos mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0