ensamt

Jag är trött och har träningsvärk så orkar inte röra mig.
Jag vill träna bort min träningvärk men forever är för långt borta nu.
Jag vill ha sällskap men orkar inte det heller.
Jag vill kunna ladda ner filmer så jag får något bra att kolla på.
Jag vill duscha men orkar inte bli blöt för tillfället.
Jag vill ha star wars maraton nu men har inga filmer hos mamma.
Jag är allmänt anti allt just nu men soffan och datorn räddar mig.

hejdå söndag och hej måndag säger jag


Veckan bli full tror jag

Mån: sjukhuset, plugga och träna
Tis: coopertest, fotbollsträning/möte
Ons: vilsta dag med smid, träna
Tor: fotboll, mormor och morfar, puss
Fre: mysa med några från laget, bellan idis jullan. Grilla?
Lör: distrikts uttagning
Sön: träna, sola, jobba

Har börjat gilla mina veckor, försöker fylla dom med så mycket som möjligt eftersom jag blir rastlös så fort jag är hemma och inte gör något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0