onsdag

Vi hade föreläsning i skolan hela dagen, allt för tråkit förutom i slutet då vi hade fantastiska talare uppe på scenen. Nämligen vissa smidare som gjorde dagen betydligt mycket bättre. Efter vi slutat åkte jag ner på stan med rebecca och empa, vi strosa omkring lite och sen gick vi till tove och hälsade på ett tag. Empa min gay gick ut och sprang medans jag tränade på forever, stolt över dig kompis. Iaf hämtade pappa mig sen och det vart slagsta glass, det satt fin fint! Efter de har jag övningskört med pappi och jag var ju så bra så jag fick köra på vägen redan, kung jajaja. Krydd men duktig var jag, om man bortser från kärringstoppen jag fick 2094820408403040 gånger....
När jag kom hem senare satte pappa mig i arbete, tjänade lite cash vilket var bra. Nu har jag duschat och kollat lite sex and the city, vart dock för trött så tänkte slagga strax.

Ja mer finns inte att säga för sagt de mesta, anteckna vetjaaaa hah.

peace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0