alone in my bed



Vi mötte då p-95 laget idag, en sjukt rolig match men en sjukt bra insatts från vårat lag. Jag tänkte mig 95or, dom är små och taniga men de var ju motsatsen när man såg dom. Grabbarna är ju fan 15 barre, dubbelt så stora och snabba. Men lite tungt hade dom det nog ändå ;). Nu har jag hunnit duscha och jag ligger helt ensam i min säng och fryser häcken av mig..
Imorgon är det skolan och jag tackar mammi som skjutsar mig till munktell så jag hinner i tid. Efter skolan ska jag fixa in alla tjejernas pengar för sälen stugan ska betalas in. Nu är det mindre än 4 veckor kvar tills vi åker, jag längtar så fruktansvärt mycket. Det var nästan så att jag packade idag men jullan hindrade mig. 

Nä kankse dags att slagga, om de nu går i denna kyla..

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0