..

Jag kollar på 3an för tillfället. Sitter och snyftar lite för mig själv, det handlar om kvinnor som misshandlar män. Hur kvinnorna varit med om övergrepp och misshandel redan när dom var små barn. Jag ska nog inte kolla mycket till för blir så känslig för sånna här pogram. Istället ska jag nog kolla på pensionärsjävlar, dom är ju inte kloka. Men bättre att skratta än gråta iaf känner jag. Förutom att kollat tv har jag pluggat matte idag, gick väl lite sisådär som vanligt. Siffror är väll ingenting för mig.


Min lillasyster frågade mig här om dagen.

Malin: hanna, kan du säga en liten mening med bara drycknamn?

Hanna: nej det tror jag inte att jag kan?

Malin: MER FANTA PUCKO!

Måste säga att hon är ganska smart, undra vem hon fått det ifrån.....


nä sov dags, ska till vårdcentralen imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0