''it doesn't matter if i ain't got you''





Dagen har varit bra, skolan var skoj och lite sovmorgon på det gjorde allt. Efter skolan vart det tp med empy fanny och louisey, köpte ett par shyssta pumps som kommer sitta som smack. Vissa hade brottom hem så för mig och empa vart de max,eller för empa iaf.. Själv åt jag världens godaste potatis och kycklingspett, om ni bryr er och vill veta alltså. Senare på kvällen hämtade fia mig och vi köpte varsin fet godispåse innan vi åkte hem till clarence för lite movietimeee. Adam kom och gjorde oss sällskap också, tackar för hjälpen med läxorna för de vart mycket gjort. Filmen gjorde oss lite sugna på västerleden så vi tog en tripp dit innan vi skildes åt för att hitta hem till sängen där jag nu ligger. Trött och väldigt happy! Imorgon har jag sovmorgon, en lång jävla sovmorgon som kommer göra att min dag blir grejt. Hoppas jullan blir frisk och att dom stora bilarna kör på någon.


nej sovdags kanske? tror så.....



här kommer en bild på min vän, en av hennes bättre bilder måste jag säga


Kommentarer
Postat av: soffan88boy

hahaha mysig!

2010-09-02 @ 23:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0