Take A Minute





Petra håller på att kolla tatueringar för hela armen, även min syster ska göra det. Jo såklart vill jag vara som dom och också göra det, varför måste jag vara rädd för nålar för är nu frågan. Ska jag behöva söva ner mig för att jag ska göra det eller? Irriterande fu bajs shit... Skiter faktiskt fullständigt i att alla säger att de är bara killar som ska ha det för jag tycker de är skitsnyggt och jag vill också ha så. Sen en annan sak är att jag vill klippa mig, klippa av hela skiten..Nej okej då inte allt men jag vill klippa av en bra bit av de slittna iaf för de är en hel del ris i detta hår. Min syster får nog fixa det när hon kommer hem, villl du det syrrran för vet att du läser??

nu ska jag ut på en promenad, tänkte handla lite på vägen också. Cigg och energidryck får det bli.
nej just ja, jag kan inte gå
nej just ja, jag kan inte köpa cigg för har inter åldern inne
inte ens kan jag köpa fucking energidryck, 18 år!?



ville visa en annan bild men hittar inte åt den så kommer senare.
sålänge får de nöjas med två bilder jag ikke gillar men som åker ut ändå.






har lite bra låtar på hjärnan, lyssna förfan

Shawn McDonald - Take my hand
Shawn Mcdonald - Gravity

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0