Lost- Coldplay

Det är såhär att min kompis Dennis Hägler är på semester och rorar sig så undet tiden spenderar jag min tid och tar hand om dedes casa, mycket skönt att få lite egen tid. Samlar vuxenpoäng genom att diska, laga mat osv. Men men..
Tog mig ut på en löprunda imorse trots detta förbaskade regn. En dusch och lite frukost satt fint efter de må jag säga. Nu har jag precis vaknat upp efter en skön powernap. Inväntar soffan och sen ska vi till tippen, alltså ut och slåss med regnetigen. Ikväll blir det utgång, blir trots allt 18 när klockan slår 12!!!
Besvikelsen gång på gång gör att jag tillslut får slut på förhoppningar.

Lägger upp en bild på en utav mina bästa vänner. Dedeee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0