I do not recognize you anymore



Dagarna bara flyger iväg och jag har så mycket för mig i nuläget. träningar, matcher och jobb tar upp min tid just nu och när inte något av det sker försöker jag ge tid åt mina vänner. Vilket jag är dålig på och ber om ursäkt för det! Jag saknar speciellt ett litet kärt hus, ligger i kjula och bara ser tokmysigt ut. Anyway, Snart ska jag ut på vägarna och då blir de ännu mer att göra men tur är väll det att de kommer i perioder så jag också kan få lite egen tid. Annars nu i veckan har jag redan hunnit med att jobba, tränat, tillbringat tid med helena på stan. Sovit hos Isabelle, färgat håret och nu vid ca 11 tiden är jag hemkommen från nykvarn där jag spelat match. Det gick inge vidare men men. I helgen är det match ledigt och fram tills helgen kommer jag ha fullt upp med en hel del mysiga och roliga saker. I helgen ska de bli partaj med mina kära vänner, dock kommer vissa saknas som åker bort. Men nä nu kanske det är dags att sova, vart helt slut av denna uppsats.

PEACE


Kommentarer
Postat av: Tonyadina

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.

2011-09-26 @ 11:35:27
URL: http://tonyadina.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0