svart bio?




Dagen har varit riktigt bra, träffade mina gamla klasskompisar på stan. Vi hade mycket att ta igen kan jag ju säga. Lite senare vart det bio med hammar, lalle och loppan. Killarna är ju tidsoptimister så vi missade Narnia och fick istället gå på filmen Devil. Nu ska jag aldrig mer åka hiss.. Lagom fullt i salongen också eller hur? Ne men efter det skulle vi bowlat men istället åkte vi hem till lalle och myste framför tvn. Vart lite gitarr spelande från lalles håll och sången tog vi andra hand om, ikke. På vägen hem stannade vi på mcdriven så nu har jag ätit upp min fina hamburgare. Ska väll titta klart på min film och sen somna i min ensamhet.


PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0