18:10

Även den här helgen flög iväg. Kvick har bjudit på bland annat sol, grillning, bad och mys vid bryggan. Men det kvicksund har bjudit mest på är nog myggorna, vilka vidriga jävlar. Och dom älskar mig, men jag kan inte känna detsamma. Idag iallafall, då har jag trots några få timmars sömn setat på strömsholmen och varit social mot min syster Anna och våra vänner. Efter de åkte jag hem och nu sitter jag är utomhus på altanen, musik igång och en festis i handen. Kan inte bli mycket bättre, eller jo, sofia och bellan kommer snart hit.

Igår bjöds de på festligheter tillsammans med ett gäng härliga tjejer. Det började på ett soft parkeringstak mitt på stan och efter det flöt allt på ganska bra.  Tackar för en bra tid!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0