19:27


Malin gjorde min dag idag, världens bästa lillasyster helt klart. Vi har lekt på busborgen hela dagen. Efter en lekfull dag fixade pappa kina mat. Nu ligger jag framför tvn och är så trött. Ska ta tag i lite saker som jag vill rätta till. Imorgon väntas det jobb också, yeeeah. Andrea har lovat att peppa mig genom dagen. Alfabet fixar nog så tiden går.



och ja, jag vet att jag kan vara en riktigt bitch och man behöver inte gilla mig. Men ärligt talat så gillar jag inte varje kotte heller, true story däär.


Kommentarer
Postat av: Andrea

Ja klart, vi får peppa varandra från början till slut! Alfapet på rasterna räddar haha ;)

2011-06-22 @ 20:12:35
URL: http://lillaladyy.blogg.se/
Postat av: Bea heimann

Haha helt rätt de där sista Hanna ;) bra sagt

2011-06-23 @ 12:13:58
Postat av: amanda

haha älskade ditt avslut!!!! SÅ JÄVLA BRUTALT SKÖN RAKT IGENOM.

2011-06-24 @ 00:59:08
URL: http://exitdoesnotexist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0