22:50

Dagen har varit fullspäckad för min del, men jag klagar då inte. Gått på stan och införskaffat mig en del nya saker. Funderade ett bra tag på en blå halv kort tisha men jag suger vidare på den karamellen.  Har även färgat håret så nu är de lite ''frääääs'' i min frippa. På tal om frippa, någon med fräs i frippan nu är Amanda Edholm. Klippt sig kort och färgat, där snackar man fräs. ha-ha nej ska inte driva och hålla på med interna skämt eftersom de bara är några få som förstår mig på den fronten.

Jag vill bara ha fredag nu, midsommar och bort från stan.  Sen vill jag även att stridsyxan ska läggas ner, kom igen så svårt kan det inte vara?


Här har vi då den LILLA tishan

Kommentarer
Postat av: amanda

LOVE IT bloggarn! din frippa är mega frääääss och din tisha med ;)

2011-06-21 @ 23:13:55
URL: http://exitdoesnotexist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0