....




Jag vet inte vad rubriken ska vara på detta inlägg, kanske irriterad? För det är precis vad jag är. Jag är irriterad på ganska mycket faktiskt. Jag är irriterad på mig själv för att jag ibland är riktigt pantad och gör bort mig själv. Jag är irriterad på all skitsnack och rykten som försigår i denna stad. Men mest av allt är jag irriterad på människor som sårar mina vänner. Dom som får mina vänner att må dåligt pga saker som inte är deras egna fel. Jag är nog inte bara irriterad utan riktigt förbannad att vissa får mina kompisar att må så dåligt att dom börjar gråta eller faktiskt bara må piss över saker som dom inte har med saken att göra.



Så nu har jag fått skrivit av min ilska lite och utan att försöka gå över styr ska jag inte säga mycket mer nu. Det sista jag måste säga är att mina vänner är det bästa jag har och punkt slut.


Kommentarer
Postat av: Empaboom

Du är bäst Hanna<3

2011-03-14 @ 13:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0