23:35




Jag var som sagt på körskolan idag, 37 av 70 rätt? Behöver jag säga mer om den saken. Efter 4 tiden åkte jag och handlade med pappa och syrran. Vi lagade mat ihop vilket inte hänt på år och dagar. Tog mig sedan till forever för ett hårt spinningpass, tusan vad jobbigt det var idag med jag klarade det. Efter en varm och skön dusch på F så skulle jag cykla lugnt hem. Men ikke, det spöregnade så den varma sköna duschen förvandlades till en iskall blött skur som kom på mig. Ack så blöt jag var när jag kom hem men ren vart jag iallafall. Får glädjas åt den saken åtminstonde. Nu på kvällskvisten fick jag besök av min fina granne Andreas. Behövde en kväll med min vän. Nu har han tyvärr gått hem och jag ligger ensam i sängen, lite rädd som vanligt när man är ensam hemma.  Kanske dags att försöka sova, eller titta på torkel i knipa? hm tufft val



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0