16:30

Sådär ja, välkommen tillbaka till livet Hanna!
Mycket är på gång och händer så finns inte en chans till att jag tänker uppdatera här varje dag.


Men just nu för stunden är det lov för oss som fortfarande går i skolan. Jag jobbar så det där med lov och vara utvilad fungerar inte för min del. Jag är fruktansvärt sliten efter en helg som bestod av alkohol och absolut ingen sömn. Men det var så värt det. Min bästa Rasmus kom hem i helgen och att ha han här var awesome. Fick festa med mina bästavänner och även mysa ihop med dom på söndagen innan han åkte hem. Men 1,5 månad är ingenting och jag räknar ner dagarna tills han dyker upp igen.

Förutom att ha haft en awesome helg har jag ätit tacos hos elsa med juliax2 & Bellan.
Även ätit tacos med Empaboom.
Ätit tacos med bästevän medans hon var vegan och åt svamptacos.
Och ska ikväll äta tacos med tovsan.
Vilket liv, vilka vänner.



Hinner inte skriva mer för ska försöka rulla till gymmet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0