GRATULERAR!




Egentligen skulle jag vilja klaga men ikke det inte. Har ju en utav mina vänner som bastar 18 idag och då är det inge sura miner inte. Det är idag ingen mindre än Emelie Bäckströms födelsedag. Säger även grattis här från bloggen också! Skulle åkt ut och firat henne med släkt men tiden räcker inte till och när man bor ensam hemma är det mycket att göra. Det ska däremot firas en annan dag då man hoppas få träffa hennes stora kärlek också. Hör du det empa? Ne men grattis grattis grattis hjärtat.


nej nu ska jag åka och hämta upp min fina vän petra, dags för lite träning.
Här på bloggen tackar jag även Emelie Lundberg för en härlig stund. Hon förstår vad jag menar.


puss mina vänner och fuck of vissa andra. Så känner jag närmligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0